مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 10:272022-01-22اجتماعي

مسدود بودن محور کیاسر/ هشدار پلیس نسبت به تردد در محورهای شمال


محور کیاسر همچنان مسدود است؛ به این دلیل که شدت بارش برف به مراتب بیشتر از سایر محورها بود و همین موضوع عملیات بازگشایی را سخت تر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، یدالله جهان تاب امروز درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی مازندران اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در تمامی محورهای مازندران به صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به اینکه تردد در محورهای کندوان،سوادکوه و هراز جریان دارد، گفت: محور کیاسر همچنان مسدود است؛ به این دلیل که شدت بارش برف به مراتب بیشتر از سایر محورها بود و همین موضوع عملیات بازگشایی را سخت تر کرد.

رییس پلیس راه مازندران اضافه کرد: با توجه به پیش بینی برف بیشتر تجهیزات به سایر محورها انتقال پیدا کرد و در حال حاضر تمامی امکانات در سطح محور مستقر و مشغول بازگشایی مسیر هستند.

این مسؤول بیان کرد: با توجه به شرایط جوی و سرمای هوا لازم است رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت و سرعت غیرمجاز و استفاده از  زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانه در محورهای شمال تردد کنند.

جهان تاب با تاکید بر اینکه از توقف به صورت لحظه ای و کوتاه مدت باید در محورهای شمال پرهیز شود، خاطرنشان کرد:  احتمال ریزش، رانش و سقوط، بهمن نیز متصور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود بودن محور کیاسر/ هشدار پلیس نسبت به تردد در محورهای شمال

مسدود بودن محور کیاسر/ هشدار پلیس نسبت به تردد در محورهای شمال