مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 10:322022-01-22اجتماعي

تمام جاده های اصلی کردستان باز است/راه 200 روستای کردستان مسدود است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: با تلاش بی وقفه عوامل راهداری تمام محورهای اصلی و 90 درصد راه روستاهای استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

- محمدراشد مدرس گرجی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با همت عوامل راهداری تمام محورهای اصلی استان کردستان باز است.

به گفته وی، در راستای حفظ ایمنی کاربران جاده ای هنوز در سه راه فرعی ایرانخواه ـ تکاب، سقزـ مریوان و سروآباد ـ کامیاران محدودیت تردد وجود دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان تصریح کرد: 80 هزار کیلومتر باند برفروبی شده و طی چند روز اخیر 700 هزار تن حجم برف جابه جا شده است.

به گفته وی، طی چند روز اخیر تا صبح امروز 4 هزار خودرو گرفتار برف در سطح جاده های استان رهاسازی شد و 400 مسافر در راه مانده در راهدارخانه های سطح استان اسکان داده شده اند.

مدرس گرجی در مورد آخرین وضعیت راه های روستایی در استان هم، عنوان کرد: راه دسترسی یک هزار و 400 روستا از یک هزار و 700 روستا در سطح استان حداقل دو بار برفروبی و بازگشایی شده است و در حال حاضر راه دسترسی به 200 روستا در کردستان مسدود است.

به گفته وی، در مجموع راه دسترسی به 90 درصد روستاها در کردستان باز است و تلاش برای بازگشایی 10 درصد باقیمانده با حضور عوامل راهدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام جاده های اصلی کردستان باز است/راه 200 روستای کردستان مسدود است

تمام جاده های اصلی کردستان باز است/راه 200 روستای کردستان مسدود است