مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 10:372022-01-22سياسي

زمینه برای کشاورزی مکانیزه در جنوب سیستان و بلوچستان فراهم شود


نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی گفت: زمینه برای گذر از کشاورزی سنتی به صنعتی باید در جنوب استان سیستان و بلوچستان فراهم شود.

- ، اظهار داشت: در برخی از مناطق استان سیستان و بلوچستان هنوز هم کشاورزی به صورت سنتی انجام می شود که در این خصوص رایزنی هایی با وزیر جهاد کشاورزی صورت گرفته است.

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی گفت: از همین رو پیشنهاد شده تا 120 دستگاه تراکتور جهت توسعه کشاورزی مکانیزه دد 6 شهرستان حوزه انتخابیه اختصاص پیدا کند.

وی افزود: با بکار گیری مکانیزاسیون می توان عملیات کشاورزی را در زمان مقرر انجام داد و از ضررهای بلایای طبیعی چون سیل جلوگیری کرد.

سعیدی با اشاره به بارندگی ها و وقوع سیل در جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هم اکنون 60 میلیارد تومان اعتبار برای ترمیم و احیای آب بندها در شهرهای چابهار، قصرقند و دشتیاری نیاز است.

وی ادامه داد: همچنین زیرساخت های کشاورزی حوزه سواحل مکران از قبیل زرآباد، چابهار (عورکی) و بخش باهوکلات آسیب دیده اند که باید برآورد خسارت شوند.

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین انتظار داریم تا جهاد کشاورزی مابقی مجوزهای مورد توافق وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه برای کشاورزی مکانیزه در جنوب سیستان و بلوچستان فراهم شود

زمینه برای کشاورزی مکانیزه در جنوب سیستان و بلوچستان فراهم شود