مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 10:422022-01-22اقتصادي

ازبکستان و روسیه قرارداد همکاری نساجی امضا کردند


قرارداد سه جانبه بین اتحادیه «اوزتکستیل پروم»، «اسبربانک» و «Strategy Partners» برای توسعه روابط بلندمدت در زمینه های نساجی بین ازبکستان و روسیه در شهر «مسکو» امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، قرارداد سه جانبه بین اتحادیه اوزتکستیل پروم ، اسبربانک و Strategy Partners برای توسعه روابط بلندمدت و افزایش رقابت در زمینه های نساجی بین ازبکستان و روسیه در شهر مسکو  امضا شد.

در مراسم امضای این قرارداد الهام حیدراف رییس اتحادیه کارخانجات نساجی ازبکستان اوزتکستیل پروم ، آناتولی پاپوف معاون رییس اجرایی اسبربانک ، والری پلوتنیکوف همکار مدیریت Strategy Partners و همچنین نمایندگان سفارت ازبکستان در شهر مسکو حضور داشتند.

حیدراف در این مراسم اظهار داشت: بهره برداری از ابزارهای مالی معاصر اسبربانک در چارچوب قرارداد امضا شده یک گام مهم در توسعه همکاری در زمینه های نساجی ازبکستان و روسیه است.

پاپوف نیز گفت: همکاری های متقابل در زمینه صادرات مواد خام و فرآورده های ساخته شده، همگرایی کارخانجات و تنظیم طرح های مشترک و همچنین به کارگیری اصول توسعه پایدار برای ورود صنایع نساجی ازبکستان و روسیه به یک مرحله جدید کمک می کند.

پیشبرد تصمیمات دیجیتالی و ابزارهای مالی در حلقه تولیدات برای همکاری های اقتصادی شرکت های روسیه و ازبکستان جهش تازه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازبکستان و روسیه قرارداد همکاری نساجی امضا کردند

ازبکستان و روسیه قرارداد همکاری نساجی امضا کردند