مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 10:472022-01-22سياسي

ماجرای انتخاب شهردار بافت به کجار سید؟/رییس شورا: منتظر پاسخ استانداری هستیم


بعد از جابجایی اعضای شورای شهر، با توجه به اصرار برخی از اعضای شورا مبنی بر ابطال مصوبات قبلی شورا طی نامه کتبی به منظور تعیین تکلیف نهایی در خصوص مصوبات قبلی از استانداری درخواست شده و در حال حاضر منتظر نظر نهایی دیوان در .

- فرشید ادهمی رییس شورای شهر بافت در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارتباط با انتخاب شهردار بافت اظهار داشت: تحلیف شورای شهر اسلامی شهر بافت در تاریخ 23 مرداد امسال با دعوت نامه کتبی فرمانداری با شرکت آقایان قاسمی، سلجوقی، آقایی، رضایی و ادهمی در محل فرمانداری انجام شد.

وی عنوان کرد: در همان جلسه هیئت رییسه شورا به ترتیب ادهمی به عنوان رییس، رضایی به عنوان نایب رییس، قاسمی به عنوان خزانه دار ، سلجوقی و آقایی به عنوان منشی انتخاب شدند و در اولین جلسه رسمی شورای اسلامی نسبت به انتخاب سرپرست شهرداری آقای براوردی اقدام و وی انتخاب شد.

رییس شورای شهر بافت گفت: این شورا از بدو تشکیل با افراد متعددی در خصوص شهرداری بافت وارد مذاکره شد که بالاخره پس از رایزنی ها به سه نفر آقایان افشار، براوردی و سلجوقی رسید و در تاریخ 10 مهرماه جلسه شورا برای انتخاب پست شهرداری انجام و پس از رای گیری آقای افشار طبق قانون و اخذ رأی اکثریت به فرمانداری و استانداری معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای انتخاب شهردار بافت به کجار سید؟/رییس شورا: منتظر پاسخ استانداری هستیم

ماجرای انتخاب شهردار بافت به کجار سید؟/رییس شورا: منتظر پاسخ استانداری هستیم