مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 10:572022-01-22سياسي

ضرورت تلاش برای حذف تیراندازی در مراسم های خوزستان


باید با به کارگیری راهکارهای مناسب فرهنگی، جهت اصلاح و مبارزه با رسم غلط تیراندازی در مراسم عزا و شادی در استان گام های اساسی و اثربخشی برداشته شود.

- ایسنا/خوزستان رییس کل دادگستری خوزستان گفت: باید با به کارگیری راهکارهای مناسب فرهنگی، جهت اصلاح و مبارزه با رسم غلط تیراندازی در مراسم عزا و شادی در استان گام های اساسی و اثربخشی برداشته شود.

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی در همایش نه به تیراندازی و جمع آوری اسلحه که با حضور نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، سران عشایر، معتمدین و سایر اقشار مردم در حسینه حضرت فاطمه زهرا(س) شهر الهایی از توابع شهرستان اهواز برگزار شد، گفت: عشایر در خوزستان دارای سنت های بسیار پسندیده و ستودنی هستند که مورد تایید شرع و قانون است اما وجود رسم خطرناک و ناپسند تیراندازی در کنار سنت های تاریخی و نیکو در میان اقوم مختلف استان، مشکلاتی به همراه داشته است و سران عشایر و اقوام نباید اجازه دهند افرادی با انجام اعمالی نابخردانه مانند تیراندازی ها، باعث ایجاد رعب، وحشت و بر هم زدن آرامش مردم شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری خوزستان، وی افزود: متاسفانه تیراندازی در مراسم با توجه به اتفاقات تلخی که در سالیان اخیر رخ داده، امنیت روانی مردم را هدف گرفته است و همه وظیفه داریم که با این رسم اشتباه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تلاش برای حذف تیراندازی در مراسم های خوزستان

ضرورت تلاش برای حذف تیراندازی در مراسم های خوزستان