مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 11:072022-01-22فناوري

دانشگاه علم و صنعت حجم اینترنت ماهیانه دانشجویان را افزایش داد


حجم ترافیک اینترنت ماهانه دانشجویان دانشگاه علم وصنعت ایران برای مقاطع تحصیلی دکترای تخصصی، کارشناسی ارشد و کارشناسی افزایش یافت.

- ، دانشگاه علم و صنعت ایران اعلام کرد؛ به منظور ارائه خدمات به دانشجویان و با هدف ایجاد بستر برای گسترش فعالیت های علمی و تحقیقاتی دانشجویان، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علم و صنعت ایران اقدام به افزایش حجم ترافیک اینترنت دانشجویان کرد.

براین اساس حجم ترافیک اینترنت ماهانه دانشجویان دانشگاه علم وصنعت ایران برای مقاطع تحصیلی دکترای تخصصی، کارشناسی ارشد و کارشناسی به ترتیب 40، 30 و 20 گیگابایت تعیین شد.

دانشجویان گرامی جهت اطلاع از جزییات بیشتر در خصوص سیاست های پهنای باند اینترنت دانشگاه علم و صنعت ایران می توانند در پرتال مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علم و صنعت ایران به آدرس https://its.

iust.

ac.

ir/TOS مراجعه کنند.

همچنین به اطلاع می رساند که با هدف بهبود وضعیت پهنای باند (سرعت) اختصاص داده شده به دانشجویان، معاونت دانشجویی دانشگاه در تعامل با مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات در حال ساماندهی و ارتقا شرایط پشتیبانی از شبکه اینترنت سراهای دانشجویی بوده که متعاقبا در این خصوص اطلاع رسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علم و صنعت حجم اینترنت ماهیانه دانشجویان را افزایش داد

دانشگاه علم و صنعت حجم اینترنت ماهیانه دانشجویان را افزایش داد