مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 11:072022-01-22اقتصادي

در هنگام خرید تلویزیون رعایت این 10 نکته ضروریست


امروزه قیمت محصولات خانگی علی الخصوص تلویزیون بسیار بالاست و باید در هنگام خرید تلویزیون دست به عصاتر و زمان بیشتری را برای این انتخاب جذاب و ارزشمند در نظر بگیرید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام بابانوئل، ما اینجا هستیم که به صورت خلاصه 10 سوال رایجی که در هنگام خرید تلویزیون برای خریدار پیش می آید را پاسخ بدیم .

با ما همراه باشید.

تلویزیون چند اینچ بخرم ؟ بیشتر انتخاب سایز تلویزیون ، سلیقه ای است و از هیچ قاعده و قانون خاصی پیروی نمی کنه اما معمولا فاصله های مورد تایید کارشناسان و عموم به شکل زیر است، موارد زیادی همچون رزولیشن، میزان بینایی کاربر، زاویه ی دید و .

در فاصله بین کاربر و تلویزیون تعین کننده است.

اما باز هم این نکته را در نظر داشته باشید که بودجه ی شما در انتخاب سایز تلویزیون بسیار تاثیرگذار است چرا که با صرف هزینه ی بیشتر شما قطعا تلویزیون بزرگتر و با کیفیت تر تهیه می کند و تصاویر را در قاب بزرگتر و زیباتر خواهید دید چه بسا فاصله ی شما دو متر باشد و تلویزیون شما 85 اینچ که شما مجذوب تلویزیون خواهید شد.

چه مارکی باشه ؟ پاسخ به این سوال کمی سخت و دشوار است و تا حدودی هم طرح این سوال اشتباه است چرا که باید مدل ها با هم مقایسه شوند نه مارک ها به عنوان مثال 2 مدل تلویزیون سونی در سایز 55 اینچ یکی مدل 55X7000G با قیمت حدود 18 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هنگام خرید تلویزیون رعایت این 10 نکته ضروریست

در هنگام خرید تلویزیون رعایت این 10 نکته ضروریست