مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-22اقتصادي

ابلاغ 35 میلیارد تومان اعتبار آبخیزداری مصوب سفر رییس جمهور به اردبیل


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: 35 میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس جمهور به اردبیل برای حوزه آبخیزداری استان مصوب شده بود که تخصیص آن ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی وآبخیزداری استان اردبیل ، محمود قلی زاده اظهار کرد: در سفر رییس جمهور به استان اردبیل پروژه های پیشران در بخش آبخیزداری پیشنهاد شد و بعد از سفر، این پروژه ها در کارگروه های تخصصی مطرح و به تصویب رسید.

وی افزود: بعد از پیگیری های استاندار اردبیل و معاونت عمرانی استاندار در مرحله اول 20 میلیارد تومان از اعتبارت مصوب سفر دریافت شد که  در 13 حوزه آبخیز جدید، چهار حوزه مطالعاتی و 2 پروژه نیمه تمام هزینه می شود و 15 میلیارد تومان دیگر هم بعد از ابلاغ در پروژه های دیگر شهرستان ها هزینه خواهد شد.

اجرای 19 پروژه آبخیزداری در اردبیل مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: با اختصاص و ابلاغ 35میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر رییس جمهور 19 پروژه آبخیزداری در استان، 2 پروژه در اردبیل، سه پروژه در نمین،2  پروژه در مشگین شهر، سه پروژه در خلخال،یک پروژه در کوثر، چهار پروژه مطالعاتی در کوثر، نیر، خلخال و اردبیل و 2 پروژه نیمه تمام در استان اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ 35 میلیارد تومان اعتبار آبخیزداری مصوب سفر رییس جمهور به اردبیل

ابلاغ 35 میلیارد تومان اعتبار آبخیزداری مصوب سفر رییس جمهور به اردبیل