مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 11:522022-01-22اقتصادي

مصوبه جدید برق در کردستان همزمان با سراسر کشور اجرا شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از اجرای مصوبه جدید دولت مبنی براصلاح قیمت تعرفه برق برای مشترکین پرمصرف در استان کردستان همزمان با سراسر کشور خبر دارد.

- هیوا لهونیان در گفت وگو با ایسنا از اجرای مصوبه جدید دولت جهت اصلاح مصرف برق در بخش خانگی از اول بهمن ماه خبر داد و اظهار کرد: با استناد به قانون هدفمند کردن یارانه ها و درراستای اجرای حکم مندرج در بند (ی) تبصره (8) قانون بودجه سال 1400 کل کشور، مصوبه جدید نحوه محاسبه تعرفه برق مصرفی مشترکان پرمصرف بخش خانگی تعیین شد.

وی با اشاره به اینکه یارانه برق تاکنون بر اساس میزان مصرف پرداخت می شد و مشترکانی که برق بیشتری مصرف می کردند از یارانه بیشتری برخوردار بودند، افزود: از این پس، آن بخش از انرژی برق که در چارچوب الگو، مصرف می شود یارانه دریافت می کند و یارانه پرمصرف ها برای آن بخشی که بیش از الگو، مصرف می کنند به صورت پلکانی کاهش می یابد.

لهونیان بیان کرد: بر اساس این آیین نامه که با هدف ترغیب پرمصرف ها برای مصرف بهینه و در چارچوب الگوی مصرف برق اجرا شد، تعرفه مشترکانی که در چارچوب الگوی تعیین شده، انرژی برق مصرف می کنند با یارانه کامل و بدون تغییر محاسبه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه جدید برق در کردستان همزمان با سراسر کشور اجرا شد

مصوبه جدید برق در کردستان همزمان با سراسر کشور اجرا شد