مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 12:122022-01-22اقتصادي

سه میلیون واحد صنفی؛ نیازمند بررسی ایمنی


بر اساس اعلام معاونت روابط کار وزارت کار، سه میلیون واحد صنفی در سطح کشور وجود دارد که نیازمند بررسی مسائل ایمنی، اجرای قانون کار و طبقه بندی مشاغل هستند.

- گزارش ایسنا، موضوع ایمنی به عنوان حفاظت انسان و کارآیی او از صدمات و پیشگیری از صدمه دیدن انسان تعریف می شود.

هدف از اجرای مقررات ایمنی و دستورالعملهای مربوط در محیط کار، امکان به وجود آمدن محیط سالم است به نحوی که کارگران بدون دغدغه خاطر و بدون ترس از خطرات صنعت به کار خود ادامه دهند.

در دیدگاه جدید مدیریتی، مهارت کارگر خط تولید و شرایط تولید و محیط کارخانه و کیفیت محصول است که تعیین کننده فروش و سود شرکت است.

علی حسین رعیتی فرد، معاون روابط کار وزیر کار تاکید دارد که بنگاهها و واحدهای اقتصادی زیرمجموعه وزارت کار باید جلودار اجرای قانون کار باشند.

وی ضمن اشاره به ضرورت رعایت ایمنی در محیط کار می گوید: با توجه به آمار حوادث ناشی از کار که به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی به وجود می آید و علیرغم اینکه این آمار از میانگین جهانی کمتر است، باید تلاش کنیم همین تعداد کاهش یابد و از نیروی کار صیانت شود.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صیانت از حوزه کار و ارتقای ایمنی، کاهش حوادث کار و آموزش نیروهای کار را در صدر برنامه های این وزارتخانه دانسته و می گوید: بازرسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه میلیون واحد صنفی؛ نیازمند بررسی ایمنی

سه میلیون واحد صنفی؛ نیازمند بررسی ایمنی