مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 12:122022-01-22فرهنگي

مؤسسه تصویر شهر به جمع پخش کنندگان سینما پیوست


هاشم میرزاخانی مدیر پیشین مؤسسه تصویر شهر در مراسم تکریمش گفت: خوشبختانه مجوز پخش آثار سینمایی توسط این مؤسسه دریافت شده است و به عنوان پخش کننده هم از این پس در سینمای ایران فعالیت خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، آیین تکریم و معارفه مدیرعامل موسسه تصویر شهر، پیش از ظهر امروز (شنبه 2 بهمن) در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

هاشم میرزاخانی مدیرعامل پیشین مؤسسه تصویر شهر در این مراسم گفت: دقیقا 3 سال از زندگی ام را در خدمت این مجموعه بودم و خوشحالم قول هایی که دادیم نظیر بازسازیها و بالابردن تولیدات مجموعه در همه پردیس های چهارگانه محقق شد.

وی ادامه داد: دقیقا 3 سال از زندگی ام را در خدمت این مجموعه بودم و خوشحالم قول هایی که دادیم نظیر بازسازیها و بالابردن تولیدات مجموعه در همه پردیس های چهارگانه محقق شد.

مدیر پیشین مؤسسه تصویر شهر وابسته به شهرداری تهران که اکنون مدیرعامل مؤسسه سینماشهر وابسته به وزارت ارشاد است، گفت: فراغتی حاصل نشده و همچنان در موسسه سینماشهر در خدمت سینماگران و فرهنگ و هنر کشور هستم.

میرزاخانی افزود: خوشبختانه مجوز پخش آثار سینمایی توسط موسسه تصویر شهر گرفته شده و به عنوان پخش کننده از این پس فعالیت خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مؤسسه تصویر شهر به جمع پخش کنندگان سینما پیوست

مؤسسه تصویر شهر به جمع پخش کنندگان سینما پیوست