مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 12:122022-01-22سياسي

تاکید خسرویان بر اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه فنی و حرفه ای


سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای با مسئول بسیج دانشجویی و مسئول مرکز تحقیقات شهید تهرانی مقدم دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای با مسئول بسیج دانشجویی و مسئول مرکز تحقیقات شهید تهرانی مقدم دیدار و گفت وگو کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای در این نشست، ضمن تبریک انتصاب خسرویان و آرزوی موفقیت برای وی، بسیج دانشجویی را به عنوان بازوی توانمند دانشگاه و پشتیبان مدیریت جوان و انقلابی در راستای رسالت دانشگاه فنی و حرفه ای و تحقق گام دوم انقلاب برشمرد.

خسرویان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای در این دیدار صمیمانه، به آغاز مسیر تحولی دانشگاه فنی و حرفه ای و رسالت دانشگاه در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه فنی و حرفه ای تاکید کرد.

وی در ادامه، رسالت اصلی بسیج دانشجویی را شناسایی مسائل نقاط مختلف کشور و ایجاد هسته های فن آور در حل مسائل کشور دانست و گفت: بسیج دانشجویی نقش تعیین کننده ای در مدیریت جدید دانشگاه خواهد داشت.

در پایان این نشست مسئول مرکز تحقیقات بسیج دانشجویی شهید تهرانی مقدم، ضمن معرفی مرکز مذکور به عنوان جایگاه شناسایی و سازمان دهی هسته های فن آور و حل مسائل منطقه ای، در خصوص همراهی با مدیریت جدید دانشگاه در راستای حرکت پرشتاب در مسیر گام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید خسرویان بر اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه فنی و حرفه ای

تاکید خسرویان بر اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه فنی و حرفه ای