مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 12:222022-01-22پزشكي

خطر موج جدید کرونا وجود دارد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برابر کروناویروس، خطر ایجاد موج جدید این بیماری را به همراه دارد.

- سید وحید حسینی شنبه دوم بهمن در نشست روزانه ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید19، ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن گفت: سرعت گسترش و سرایت پذیری بالای سویه اُمیکرون و روند افزایشی موارد ابتلا به این بیماری در فارس، در کنار کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی، خطر موج جدید کرونا را در پی دارد.

او با اشاره به روند افزایشی ابتلا به کروناویروس در فارس، از آمادگی تمامی مراکز درمانی استان برای مواجهه احتمالی با موج جدید کروناویروس خبر داد و افزود: آمار بیماران مبتلا و دارای علائم کروناویروس در فارس در حال افزایش است و با وضعیتی نگران کننده مواجه هستیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با توجه به شیوع گسترده اُمیکرون، بر رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی در برابر این ویروس تاکید کرد و افزود: خطر امیکرون تمام گروه های سنی را تهدید می کند و هر گونه بی توجهی و سهل انگاری این خطر را تشدید می کند؛ بنابراین در شرایط کنونی مشارکت، همکاری و همدلی بیش از پیش مردم می تواند در جلوگیری از ورود به وضعیت بحرانی استان، نقش تعیین کننده ای داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر موج جدید کرونا وجود دارد

خطر موج جدید کرونا وجود دارد