مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:022022-01-22سياسي

در واقعه سقوط فاو عمق پدافندی نداشتیم


در فاو یک مشکل اساسی ما این بود که پدافند در عمق یا عمق دادن به پدافند نداشتیم تا اینکه بتوانیم پس از ازدست دادن خط اول، - خطوط بعدی را حفظ کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیست و دومین جلسه شورای مطالعات راهبردی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با حضور سردار علیمحمد نایینی، رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، مشاورین، برخی از راویان و فرماندهان لشکرها و یگان های عملیاتی در دوران دفاع مقدس برگزار شد.

در ابتدای جلسه سردار نایینی ضمن عرض تبریک اعیاد پیش رو همچون میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: اجتماع گسترده مردم انقلابی ایران در 22 بهمن امسال آن هم در شرایطی که در دو سال گذشته متأثر از شرایط حاد کرونایی، اجتماع چندانی برگزار نشده، قطعاً نظام جمهوری اسلامی را در برابر یاوه گویی های دشمنان و معاندان آن واکسینه خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به سومین جلسه از سلسله جلسات شورای مطالعات راهبردی با موضوعیت چرایی و چگونگی سقوط فاو در سال پایانی جنگ گفت: در این جلسات به دنبال این هستیم که روایت میدانی فرماندهان و راویان را از واقعه سقوط فاو و بازپس گیری آن توسط رژیم بعثی شنوا باشیم که می تواند سند و اندوخته ای برای مرکز اسناد در زمینه فعالیت های پژوهشی آتی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در واقعه سقوط فاو عمق پدافندی نداشتیم

در واقعه سقوط فاو عمق پدافندی نداشتیم