مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:322022-01-22اقتصادي

بهره برداری از 6 طرح گلخانه ای در چهارمحال و بختیاری


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد گفت: 6 گلخانه در سطح 2/8 هکتار با اعتبار 233 میلیارد و 380 میلیون ریال در هفشجان، کاکلک، دستگرد امامزاده، وانان و فرخشهر به چرخه تولید وارد می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، فرهاد رفیعی ظهر امروز در جلسه هدفمند کردن یارانه ها در بخش کشاورزی با اشاره به افتتاح 6 گلخانه در دهه فجر گفت: این گلخانه ها در سطح 2/8 هکتار با اعتبار 233 میلیارد و 380 میلیون ریال در هفشجان، کاکلک، دستگردامامزاده، وانان و فرخشهر به چرخه تولید وارد می شوند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد افزود: 200 میلیارد ریال از اعتبارات این طرح ها از محل اعتبارات تبصره 18 صندوق توسعه ملی تأمین گردیده و مابقی آورده شخصی بوده است.

وی تقاضا برای احداث و توسعه گلخانه ها را در شهرستان شهرکرد طی چند سال اخیر چشمگیر دانسته و ادامه داد: گلخانه ها نقش مؤثری در رونق کشاورزی داشته که احداث و توسعه آن ها مستلزم حمایت های مختلف به ویژه حمایت های مالی و سرمایه گذاری است.

رفیعی خاطرنشان کرد: بحران آب و کاهش منابع آبی، چالش بزرگی محسوب می شود و لازم است برای افزایش بهره وری در مصرف آب، توسعه کشت محصولات گلخانه ای به عنوان جایگزین کشت های سنتی راهکاری برای برون رفت از این چالش جدی، در اولویت قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 6 طرح گلخانه ای در چهارمحال و بختیاری

بهره برداری از 6 طرح گلخانه ای در چهارمحال و بختیاری