مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-22فناوري

بهره مندی روستاهای فاروج از تلفن و اینترنت همراه


مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی گفت: بهره مندی روستاهای شهرستان فاروج از پوشش تلفن و اینترنت همراه در سه روستای ینگه قلعه ،فرهادان و بیرم آباد شهرستان فاروج بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری فارس از بجنورد، صبح امروز، سید علی مرتضوی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی، در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به لزوم دسترسی تمامی روستاهای استان به اینترنت، اظهار کرد: با احداث سایت جدید همراه، سه روستای ینگه قلعه، فرهادان و بیرم آباد شهرستان فاروج با 192 خانوار و جمعیتی بالغ بر 622 نفر، از تکنولوژی ارتباط تلفن و اینترنت همراه پر سرعت بهره مند شدند.

وی در جلسه بررسی روند اجرای پروژه های ارتباطی استان، ضمن تاکید بر لزوم بهره مندی همه روستاییان از اینترنت پر سرعت، گفت: در ادامه طرح اتصال روستاهای استان به شبکه ملی اطلاعات و در راستای توسعه زیر ساخت های ارتباطی و فناوری اطلاعات و به منظور فراهم آوردن زمینه رونق اقتصادی، اشتغال و برخورداری از خدمات آموزشی در مناطق محروم و کمتر برخوردار، سایت جدید فرهادان بخش مرکزی شهرستان فاروج راه اندازی شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی افزود: این سایت جدید جهت بهره مندی اهالی روستاهای ینگه قلعه، فرهادان و بیرم آباد با پوشش جمعیتی 622 نفری از محل طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی روستاهای فاروج از تلفن و اینترنت همراه

بهره مندی روستاهای فاروج از تلفن و اینترنت همراه