مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:422022-01-22اقتصادي

آغاز جذب 350 نفر نیروی جدیدی در ایران ترانسفوی زنجان


معاون منابع انسانی و پشتیبانی گروه صنعتی ایران ترانسفو با اعلام آغاز جذب 350 نفر نیرو، گفت: متقاضیان دارای مدرک تحصیلی دیپلم، کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد می توانند در این آزمون شرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی ایران ترانسفو، کوروش دربندی زاده اظهار کرد: نظر به بررسی های صورت گرفته در خصوص شرایط مشاغل قابل تصدی مستخدمان جدید و وضعیت غالب کارجویان عزیز از نظر سنی به منظور افزایش دامنه رقابت متقاضیان از جهت علمی و مصاحبه های تخصصی، با موافقت هیئت مدیره محترم گروه صنعتی ایران ترانسفو، سقف سنی متقاضیان دیپلم از 22 به 24 سال، فوق دیپلم (کاردانی) از 24 به 26 سال، کارشناسی از 26 به 28 سال و کارشناسی ارشد از 28 به 30 سال افزایش یافت.

وی تعداد نیروهای انسانی قابل استخدام در زنجان را در این مرحله 350 نفر و در ایران ترانسفوی ری را 50 نفر اعلام کرد و افزود: پس از مصاحبه و گزینش تخصصی و عمومی از میان دو برابر ظرفیت پذیرفته شدگان، آزمون علمی انجام خواهد شد.

وی در ادامه گفت: با عنایت به طرح های جدید توسعه ای در گروه صنعتی ایران ترانسفو پیش بینی می شود در سال آینده نیز استخدام نیروی انسانی جدید انجام پذیرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جذب 350 نفر نیروی جدیدی در ایران ترانسفوی زنجان

آغاز جذب 350 نفر نیروی جدیدی در ایران ترانسفوی زنجان