مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:432022-01-22سياسي

از لغو انسداد هراز تا آماده باش پلیس در جاده های مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان تاب در جمع خبرنگاران درباره آخرین  وضعیت راه های استان اظهار کرد: بنا به درخواست سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل و همچنین مدیریت طرح های  شرکت ساخت و توسعه استان، انسداد محور هراز که مقرر شد از 2 تا  6بهمن ماه در این محور اجرایی شود، لغو شد.

رییس پلیس راه استان مازندران گفت: به دلیل برگزاری مراسم گرامیداشت شهدا و حماسه ششم بهمن آمل انسداد مقطعی محور هراز لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.

*محور کیاسر کماکان مسدود است/ یخ زدگی و لغزندگی سطح جاده ها یدالله جهان تاب رییس پلیس راه استان مازندران از یخ زدگی و لغزندگی سطح جاده های استان با توجه به بارش برف و باران طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: محور کیاسر کماکان مسدود است   وی اظهار کرد: بارش سنگین برف طی شبانه روز گذشته در سطح محورهای کوهستانی استان موجب انسداد مقطعی محورهای اصلی از جمله کندوان  ـ هراز و سوادکوه شد.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال ممنوعیت و محدودیت های ترافیکی از جمله انسداد محورهای هراز، کندوان و سوادکوه برای پیشگیری از بروز حوادث غیر مترقبه از امداد رسانی به بیش از 70 دستگاه خودروی گرفتار در برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از لغو انسداد هراز تا آماده باش پلیس در جاده های مازندران

از لغو انسداد هراز تا آماده باش پلیس در جاده های مازندران