مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-22اقتصادي

90 درصد آرد نانوایی های کردستان توزیع شد


مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد که ظرف مدت 48 ساعت 90 درصد سهمیه آرد واحدهای نانوایی استان کردستان تامین و توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بارش برف و باران در روزهای اخیر مشکلات بسیاری را برای شهروندان در سراسر کشور ایجاد کرده است و خبرهای منتشر شده در چند روز گذشته حاکی از کمبود آرد و نان در برخی استان ها از جمله کردستان است.

کمبودی که منجر به تشکیل صف های طولانی و یا تعطیلی نانوایی ها شده است.

در رابطه با این موضوع یزدان سیف_مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کردستان، اظهار کرد: بارش های برف روزهای اخیر موجب ایجاد اختلال و بروزمشکلاتی از جمله مسدود شدن راه های مواصلاتی خیابان ها معابر و کوچه ها در سطح استان کردستان شد که این موضوع تاخیر در امر آردرسانی و توزیع و تحویل به موقع سهمیه آرد واحدهای خبازی به ویژه واحدهای نانوایی شهر سنندج را به دنبال داشت.

وی افزود: اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کردستان با تشکیل ستادی متشکل از شرکت های حمل و نقل خلیج فارس اتحادیه خبازان و .

در محل شرکت یاد شده جهت رصد مسائل و مشکلات حادث شده و پیگیری آنها به صورت شبانه روزی اقدام کرد و در این راستا با هماهنگی مسئولین استانی به ویژه دادستانی مرکز استان نسبت به کارگیری و است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد آرد نانوایی های کردستان توزیع شد

90 درصد آرد نانوایی های کردستان توزیع شد