مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:272022-01-22فرهنگي

200 هزار عنوان کتاب در دومین نمایشگاه کتاب مجازی


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی توییتری با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، از عرضه 200 هزار عنوان کتاب همزمان با این نمایشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در این پیام خاطرنشان کرد: سوم تا دهم بهمن دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران افزون بر 200 هزار عنوان کتاب از 2100 ناشر داخلی و خارجی را در دسترس همه ایرانیان در تمام شهرها و روستاهای کشور قرار می دهد.

بر اساس این خبر، مراسم افتتاخیه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، روز شنبه (دوم بهمن ماه1400) ساعت 14 به صورت زنده از آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی khaneketab @پخش می شود.

زمان آغاز خرید مخاطبان در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران یک روز بعد از افتتاح نمایشگاه یعنی در روز یکشنبه سوم بهمن ماه 1400 خواهد بود و علاقه مندان برای بازدید و خرید کتاب می توانند به وبگاهketab.

ir مراجعه کنند.

همچنین وبگاه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به منظور تسهیل در روند خرید علاقه مندان و مخاطبان کتاب، چهار روز زودتر از تاریخ شروع نمایشگاه، یعنی از چهارشنبه (بیست ونهم دی ماه 1400) باز شد و مخاطبان می توانند پس از ثبت نام در سایت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 هزار عنوان کتاب در دومین نمایشگاه کتاب مجازی

200 هزار عنوان کتاب در دومین نمایشگاه کتاب مجازی