مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:572022-01-22بين الملل

ایران به دنبال توافقی پایدار و قابل اتکاست، نه موقت


در حالی که برخی رسانه ها با انتشار مطالبی غیرواقعی از مذاکرات جاری در وین به دنبال تحت الشعاع قرار دادن این مذاکرات هستند، ولی آنگونه که مقامات ایرانی بارها اعلام کرده اند جمهوری اسلامی در وین به دنبال توافقی پایدار و قابل اتکاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در حالی که رایزنی ها در چارچوب دور هشتم مذاکرات وین به منظور رفع تحریم ها در سطوح مختلف بین ایران و گروه 1+4 (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) در شهر وین پایتخت اتریش در جریان است، گاه و بی گاه برخی رسانه ها با انتشار مطالبی غیرصحیح از جمله بحث توافق موقت یا نزدیک بودن حصول توافق و .

در تلاش برای تحت الشعاع قرار دادن مذاکرات هستند.

  چندی پیش بود که روزنامه الکترونیک رأی الیوم که دفتر آن در لندن قرار دارد، با انتشار خبری مدعی شد که توافق در وین تکمیل شده و موانعی که در مسیر مذاکرات در دورهای قبلی وجود داشت، برداشته شده است که در همین خصوص یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با فارس این ادعا را کذب محض خواند و گفت: به نظر می رسد این روزنامه با انتشار این خبر به دنبال اهداف دیگری است.

(اینجا بخوانید) حال شبکه آمریکایی ان بی سی نیوز به نقل از دو تن از مقام های ارشد آمریکا از جمله یک مقام کنگره و یک مقام سابق آمریکایی و چهار منب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به دنبال توافقی پایدار و قابل اتکاست، نه موقت

ایران به دنبال توافقی پایدار و قابل اتکاست، نه موقت