مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 16:122022-01-22سياسي

بودجه عمرانی سال 96 و امسال حوزه های علمیه خواهران یکی است


معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه خواهران با بیان این که بودجه عمرانی سال 96 و امسال حوزه های علمیه خواهران یکی است، گفت: البته تلاش و تمایل ما این است که پروژه ها را سریع تر به اتمام برسانیم و تلاش های بسیاری در این زمینه شده است.

- ایسنا/قم معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه خواهران با بیان این که بودجه عمرانی سال 96 و امسال حوزه های علمیه خواهران یکی است، گفت: البته تلاش و تمایل ما این است که پروژه ها را سریع تر به اتمام برسانیم و تلاش های بسیاری در این زمینه شده است.

غلامحسین محمدی زاده در مراسم افتتاح و کنگ زنی پروژه های علمیه خواهران که 2 بهمن ماه 1400 در سالن آیت الله شرعی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، اظهار داشت: این مراسم در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالگرد چهل و سومین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با هدف افتتاح 22 ساختمان آموزشی و کمک آموزشی و کلنگ زنی 12 پروژه جدید حوزه های علمیه خواهران برپا شده است.

وی، با بیان اینکه 22 پروژه افتتاحی ظرف مدت 11 ماه آماده شده و امروز به بهره برداری می رسد، افزود: این پروژه ها شامل ساختمان آموزشی، استادسرا، مهدکودک، مجتمع تجاری و فرهنگی، سرایداری، نگهبانی، منابع پایدار، دیتاسنتر، محوطه و ساختمان ستادی در 12 استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه عمرانی سال 96 و امسال حوزه های علمیه خواهران یکی است

بودجه عمرانی سال 96 و امسال حوزه های علمیه خواهران یکی است