مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 16:172022-01-22فرهنگي

شبیه مادرم ویژه روز زن روی آنتن شبکه افق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه عصر شیرین، شبیه مادرم عنوان ویژه برنامه ای است که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، - ویژه برنامه تلویزیونی عصر شیرین با عنوان شبیه مادرم به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، امروز شنبه به صورت زنده از شبکه افق سیما پخش خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه عصر شیرین، شبیه مادرم عنوان ویژه برنامه ای است که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، به تهیه کنندگی و کارگردانی هادی نعمت اللهی و با اجرای فاطمه السادات متولیان راس ساعت 18:30 امروز از شبکه افق سیما پخش خواهد شد.

شبیه مادرم در دو بخش روی آنتن می رود.

بخش اول از ساعت 18:30 و به مدت 60 دقیقه و بخش دوم حوالی ساعت 20 و به مدت 120 دقیقه پخش می شود.

این برنامه با گرامی داشت سالروز حضرت زهرا (س) و رویکرد بزرگداشت مقام زن در جامعه، میزبان مهمانانی از جامعه هنری، ورزشکاران و خوانندگان خواهد بود.

حسین حقیقی خواننده جوان کشور، مهوش وقاری بازیگر پیشکسوت که عموما نقش مادر را بازی کرده، روح الله رستمی قهرمان پاراالمپیک به همراه مادرش، و تعدادی از همسران و مادران شهدا ترکیب مهمانان این برنامه را تشکیل خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبیه مادرم ویژه روز زن روی آنتن شبکه افق

شبیه مادرم ویژه روز زن روی آنتن شبکه افق