مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 07:522022-01-23بين الملل

چرا بایدن تحریم های ترامپ را گروگان گرفته است؟


آمریکا با همراهی اروپا تلاش دارد برای مذاکرات وین وقت بخرد با این ادعا که برجام به خاطر سرعت برنامه هسته ای ایران در حال تهی شدن است.

- آمریکا با همراهی اروپا تلاش دارد برای مذاکرات وین وقت بخرد با این ادعا که برجام به خاطر سرعت برنامه هسته ای ایران در حال "تهی شدن" است.

سوال اینجاست چرا برای تهی نشدن برجام ایران باید فعالیت های هسته ای خود را کند یا متوقف کند اما آمریکا هیچ گامی برای تعلیق یا توقف کوتاه مدت تحریم های یک جانبه و اقدامات ضد برجامی ترامپ در چارچوب سیاست فشار حداکثری علیه ایران بر نمی دارد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از مهم ترین اهرم های پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری 2020 تاکید وی بر اشتباه بودن خروج یک جانبه آمریکا از برجام بود و بر بازگشت به این توافق در صورت انتخاب تاکید می کرد اما بعد از بیش از یک سال از روی کار آمدن بایدن، شاهد هستیم که بایدن به میراث دار ترامپ تبدیل شده است.

هر چند دولت بایدن به برخی از معاهدات و توافق نامه های بین المللی که ترامپ یک سویه از آن خارج شده بود، بازگشت اما برای بازگشت به برجام سعی دارد از پشته هایی که ترامپ ساخته است، استفاده کند و با گل آلود نگه داشتن آب، شاید بتواند ماهی بیشتری صید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا بایدن تحریم های ترامپ را گروگان گرفته است؟

چرا بایدن تحریم های ترامپ را گروگان گرفته است؟