مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 08:222022-01-23بين الملل

دیدار «جو بایدن» با مشاوران امنیتی خود با محوریت تحولات اوکراین


سرویس مطبوعاتی کاخ سفید اعلام کرد که پس از دیدار وزیران خارجه آمریکا و روسیه در «ژنو»، رییس جمهور آمریکا با تیم امنیت ملی این کشور درباره اوضاع در اوکراین تشکیل جلسه داده است.

- به نقل از اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی کاخ سفید خبرداد که جو بایدن رییس جمهور آمریکا با اعضای تیم امنیت ملی دولت خود از جمله جیک سالیوان تشکیل جلسه داده است.

کاخ سفید در این باره اعلام کرد: رییس جمهور بایدن با تیم امنیت ملی خود به طور حضوری و مجازی در کمپ دیوید دیدار کرد تا در مورد ادامه اقدامات تهاجمی روسیه برضد اوکراین گفتگو کند.

جلسه مذکور یک روز پس از دیدار آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا با سرگیی لاوروف همتای روس وی تشکیل شده است.

سرویس مطبوعاتی کاخ سفید در ادامه می افزاید: رییس جمهور بایدن در جریان وضعیت فعلی عملیات نظامی روسیه در مرزهای اوکراین قرار گرفت و در مورد تلاش های کنونی ما برای کاهش تنش ها از طریق دیپلماسی و همچنین از طریق طیف وسیعی از اقدامات بازدارنده مان که در هماهنگی کامل با متحدان و شرکای ما قرار دارند، از جمله ارسال کمک های امنیتی به اوکراین که در حال انجام است، گفتگو کرد.

کاخ سفید در پایان افزود: رییس جمهور بایدن بار دیگر تاکید کرد که اگر روسیه بیش از این به اوکراین دست اندازی کند، ایالات متحده با متحدان و شرکای خود عواقب سری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار «جو بایدن» با مشاوران امنیتی خود با محوریت تحولات اوکراین

دیدار «جو بایدن» با مشاوران امنیتی خود با محوریت تحولات اوکراین