مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 09:272022-01-23سياسي

روز زن، فرصتی برای تکریم از مادران جامعه


بیستم جمادی الثانی سالروز خجسته میلاد بانوی بهشتی، نازنین دردانه آفرینش، عطای خداوند سبحان و ثمره نبوت، حضرت فاطمه زهرا(س)، زیباترین روز خلقت است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری بیستم جمادی الثانی سالروز خجسته میلاد بانوی بهشتی، نازنین دردانه آفرینش، عطای خداوند سبحان و ثمره نبوت، حضرت فاطمه زهرا(س)، زیباترین روز خلقت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزی که فاطمه همچون نور الهی بر زمینیان نازل شد و به یمن چنین مولود مبارکی، عالمی منور و آسمان تاریک جاهلیت، از ظلمت و تاریکی رهایی یافت، بزرگ بانویی آمد تا راه دین، بی نشان و وادی فضیلت و عفت و حیا و پاکی، بی الگو نماند.

بانویی که اسوه تمام عیار مکارم، قله رفیع فضایل و گوهر تابناکی است که وصف عظمت و مرتبت و بزرگی او در قالب مفاهیم و الفاظ نگنجد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین صغیرا- مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه بحث پیرامون ائمه اطهار بسیاری از مسائل جامعه را برطرف خواهد کرد، اظهار کرد: می توان از این طریق، در جهت اصلاح جامعه گام برداشت.

وی افزود: در اسلام، قرآن کریم و در روایات متعدد در مورد زن مطالب بسیاری وجود دارد، به طوریکه خداوند متعال کوچکترین سوره قرآن یعنی کوثر را به شخصیتی همچون عالم خلقت و به نام حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز زن، فرصتی برای تکریم از مادران جامعه

روز زن، فرصتی برای تکریم از مادران جامعه