مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 09:322022-01-23سياسي

سناتور آمریکایی: خروج از برجام، احمقانه ترین تصمیم 50 سال اخیر است


«کریس مورفی» نماینده ایالت کنتیکت در مجلس سنای آمریکا معتقد است، تصمیم رییس جمهور سابق این کشور برای خروج از برجام، احمقانه ترین تصمیم در حوزه سیاست خارجی طی 50 سال اخیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که مذاکرات در وین برای رفع تحریم های ایران در جریان است، یک سناتور ارشد عضو کمیته روابط خارجی سنای آمریکا به مواضع و عملکرد دونالد ترامپ در قبال برجام تاخت.

کریس مورفی نماینده ایالت کنتیکت در مجلس سنای آمریکا در صفحه توییتر خود درباره مذاکرات پیش رو در وین و مواضع دونالد ترامپ رییس جمهور سابق این کشور درباره این توافق اظهارنظر کرد.

این سناتور دموکرات و عضو شناخته شده کمیته روابط خارجی سنای امریکا نوشت: خروج ترامپ از برجام، تصمیمی که وزیر امور خارجه و دفاع خود وی با آن مخالفت کردند، به عنوان یکی از احمقانه ترین و خطرناک ترین تصمیمات سیاست خارجی 50 سال اخیر تلقی خواهد شد .

اظهارنظر این قانونگذار ارشد کنگره آمریکا در شرایطی مطرح شده که مذاکرات در وین به منظور رفع تحریم های ایران در این شهر اتریش در جریان است.

مذاکرات وین در دولت آیت الله سید ابراهیم رییسی،  هشتم آذر ماه آغاز و 12 آذر برای مشورت طرف های اروپایی درباره دو پیشنهاد طرف ایرانی با تنفسی چند روزه متوقف شد و دوباره 18 آذر ماه از سر گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور آمریکایی: خروج از برجام، احمقانه ترین تصمیم 50 سال اخیر است

سناتور آمریکایی: خروج از برجام، احمقانه ترین تصمیم 50 سال اخیر است