مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 09:372022-01-23سياسي

بازگشایی 354 کیلومتر از راه های مسدود شده سوادکوه/تلاش برای بازگشایی راه 7 روستا


فرماندار سوادکوه از بازگشایی 354 کیلومتر از راه های مسدود شده سوادکوه شامل بازگشایی کامل راه دسترسی 119 روستای سوادکوه خبر داد و گفت: تلاش برای بازگشایی راه 7 روستای سخت مسیر هم ادامه دارد.

- عین الله طالبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه  از به کارگیری 36 دستگاه و ادوات شامل 14 لودر، 4 گریدر، 4 تراکتور، 2 بابکت و 8 برف روب  در برف روبی و یخ زدایی دو  روز گذشته شهرستان سوادکوه خبر داد و اظهار کرد: با استفاده از 36 دستگاه از ادوات، 60 کلیومتر از محور اصلی و 294 کلیومتر از محور فرعی که مسدود شده بود بازگشایی شده است.

مدیرستاد بحران شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه از مجموع 171 روستا شهرستان مسیر  119 روستا  بابارش برف مسدود شده بود، گفت: با همکاری سپاه، انتظامی، راهور، راهداری، شهرداری ها، بخشداری ها، دهیاران، خطوط لوله نفتی، هلال احمر، بخش خصوصی، بسیج سازندگی، پیشرو معادن از بامداد روز گذشته تا کنون راه دسترسی 112 روستا بازگشایی کامل و 7 روستا در دست اقدام است.

فرماندار سوادکوه با بیان اینکه عصر روز گذشته معاون عمرانی استانداری و مدیرکل مدیریت بحران بازدید میدانی از محور سوادکوه داشتند، خاطر نشان کرد: قطعی آب و گاز نداشتم و به صورت مقطعی برق چند روستا قطع شد که با تلاش و حضور موثر پرسنل شرکت برق مشکل حل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی 354 کیلومتر از راه های مسدود شده سوادکوه/تلاش برای بازگشایی راه 7 روستا

بازگشایی 354 کیلومتر از راه های مسدود شده سوادکوه/تلاش برای بازگشایی راه 7 روستا