مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 09:472022-01-23فرهنگي

قرنطینه و رنگ دستاوردهای هنرمند سمنانی از پاندمی کرونا


یک نمایشگاه نقاشی با عنوان قرنطینه و رنگ متشکل از آثار هنرمند سمنانی بهاره بهارمست در گالری سیمرغ مجتمع فرهنگی و هنری کومش سمنان برپا شده است.

- "قرنطینه و رنگ" دستاوردهای هنرمند سمنانی از پاندمی کرونا ایسنا/سمنان یک نمایشگاه نقاشی با عنوان "قرنطینه و رنگ" متشکل از آثار هنرمند سمنانی بهاره بهارمست در گالری سیمرغ مجتمع فرهنگی و هنری کومش سمنان برپا شده است.

در این نمایشگاه 30 تابلو از آثار این هنرمند که با تکنیک آبرنگ تولید شده است در معرض دید علاقه مندان به هنر نقاشی قرار گرفته است.

بهاره بهارمست در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: پاندمی کرونا، آغاز دوران تلخی بود، سکوت و گوشه نشینی و رکود، همراه با اخبار ناگواری که به شنیدن شان ناگزیر بودیم.

این هنرمند سمنانی با اشاره به دل مشغولی های خود در دوران پاندومی کروناویروس ادامه داد: نقاشی ابرنگ، دوران قرنطینه را برای من رنگین و هیجان انگیز کرد، در واقع تجربه نقاشی با آبرنگ،به مثابه تکنیکی لطیف و شفاف، رنج های دوران کرونا را برای من هموار کرد .

وی آثار این نمایشگاه را دستاوردهای خود از دوران قرنطینه کرونایی خواند و تصریح کرد: شاید اگر بیماری فراگیر نمی شد و دغدغه ها و سرگرمی های بی حاصل، خود به خود از برنامه زندگی ام حذف نمی شدند پیشرفت چندانی حاصل نمی شد، این آثار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرنطینه و رنگ دستاوردهای هنرمند سمنانی از پاندمی کرونا

قرنطینه و رنگ دستاوردهای هنرمند سمنانی از پاندمی کرونا