مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 09:522022-01-23سياسي

دیدار وزیر خارجه قزاقستان با نمایندگان سازمان ملل در «ژنو»


وزیر امور خارجه قزاقستان در چارچوب سفر به سوییس از دفتر سازمان ملل در ژنو بازدید و با معاون کمیساریای عالی ملل متحد حقوق بشر و رییس فعلی شورای حقوق بشر و نماینده دائم آرژانتین در دفتر سازمان ملل دیدار و گفت و گو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، مختار تلئوبردی وزیر امور خارجه قزاقستان در سفر کاری خود به سوییس با نادار النیف معاون کمیساریای عالی حقوق بشر و محمد فدریکو ویلگاس رییس فعلی شورای حقوق بشر و نماینده دائم آرژانتین در دفتر ملل متحد ملاقات کرد.

تلئوبردی تاکید کرد که تعامل با دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل یکی از زمینه های کلیدی همکاری کشور با سازمان های سیستم ملل متحد است.

وی افزود: قزاقستان دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر ملل متحد را به عنوان آژانس بین المللی پیشگامی می داند که برای حفظ ارزش ها و اهداف سازمان ملل در سطوح جهانی، منطقه ای و ملی در زمینه رعایت و حمایت از حقوق بشر فعالیت می کند.

در این راستا، طرف قزاقی با قدردانی و حمایت از فعالیت های دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل بر اولویت عضویت خود در شورای حقوق بشر سازمان ملل برای سال های 2022-2024 و هماهنگی اقدامات با سایر اعضا شورای حقوق بشر ملل متحد اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر خارجه قزاقستان با نمایندگان سازمان ملل در «ژنو»

دیدار وزیر خارجه قزاقستان با نمایندگان سازمان ملل در «ژنو»