مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 10:222022-01-23اقتصادي

به پویش خاموش کردن یک بخاری بپیوندید


بسیاری از مشترکین در خانه چند بخاری روشن دارند و از آن سو برای متعادل کردن هوا قسمتی از پنجره را باز می گذارند که این باعث هدررفت انرژی می شود.

- ایسنا/البرز سرپرست شرکت گاز البرز گفت: بسیاری از مشترکین در خانه چند بخاری روشن دارند و از آن سو برای متعادل کردن هوا قسمتی از پنجره را باز می گذارند که این باعث هدررفت انرژی می شود.

سید رضا غفاریان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای سال تا پایان آذرماه، 200 کیلومتر شبکه گاز در استان ایجاد شده که 68 کیلومتر آن شهری و 132 کیلومتر آن نیز روستایی بوده است.

وی ادامه داد: طی این مدت 3625 انشعاب گاز جدید در استان ایجاد شده که 2135 مورد آنها روستایی و 1049 مورد هم شهری بوده است.

وی افزود: از ابتدای سال تا پایان آذرماه، 26 هزار و 591 مشترک جدید به استان اضافه شده که 24 هزار و 159 مورد از آنها شهری و مابقی روستایی بوده است.

غفاریان تاکید کرد: طی این مدت هفت روستا به روستاهای دارای شبکه گاز استان اضافه شده و گازکشی 64 روستا هم در حال انجام است.

سرپرست شرکت گاز البرز گفت: تا به امروز 99.

9 درصد از خانوارهای شهری و 87 درصد از خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز برخوردار شده اند.

وی در ادامه با اشاره به افزایش میزان مصرف گاز تا پایان آذر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، توضیح داد: تا پایان آذر امسال در مجموع 3832 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به پویش خاموش کردن یک بخاری بپیوندید

به پویش خاموش کردن یک بخاری بپیوندید