مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 10:222022-01-23فرهنگي

نشانی برای چهلمین جشنواره تئاتر فجر


پوستر و نشان چهلمین جشنواره تئاتر فجر با طرحی از مهدی دوایی رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جشنواره تئاتر فجر، مراسم رونمایی از پوستر و نشان چهلمین جشنواره تئاتر فجر ظهر روز شنبه دوم بهمن با حضور محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی، حسین مسافرآستانه دبیر جشنواره، اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره همچون هوشنگ توکلی ، مریم معترف ، محمدحسین ناصربخت ، رضا بصیرت رییس انجمن هنرهای نمایشی و.

برگزار شد.

قادر آشنا در ابتدای این مراسم در صحبت کوتاهی گفت: هر آنچه تا کنون در جشنواره اتفاق افتاده همان چیزی است که توسط شورای سیاستگذاری به تصویب رسیده است.

برخلاف دوره های گذشته که شاید نظرات اعضای شورا در عمل اجرایی نمی شد اما در دوره چهلم شورا، سیاست های کلی جشنواره را تدوین کرد و دوستان دبیرخانه، همان مصوبات را به کار بسته و اجرایی کردند.

دبیر چهلمین جشنواره تئاتر فجر با بیان اینکه روال بررسی آثار در این دوره بسیار متفاوت با دوره های گذشته بود که شاید همین تغییر با مقداری مقاومت هم روبه رو شود اما در ادامه پذیرفته خواهد شد.

تشریح کرد: هم ثبت نام گروه ها و هم انتخاب آثار از طریق تلویزیون تئاتر ایران، کار بدیعی بود که در این دوره از جشنواره اتفاق افتاد و شک و گم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانی برای چهلمین جشنواره تئاتر فجر

نشانی برای چهلمین جشنواره تئاتر فجر