مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 10:572022-01-23سياسي

نمایندگان از توضیحات دولت درباره حذف ارز ترجیحی قانع نشدند


یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 با بیان این که نمایندگان از توضیحات دولت درباره حذف ارز ترجیحی قانع نشدند، گفت: باید هیات رییسه جلسه ای درباره موضوع حذف ارز ترجیحی و قرارداد ایران و چین و ایران و روسیه برگزار کند.

- یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 با بیان این که نمایندگان از توضیحات دولت درباره حذف ارز ترجیحی قانع نشدند، گفت: باید هیات رییسه جلسه ای درباره موضوع حذف ارز ترجیحی و قرارداد ایران و چین و ایران و روسیه برگزار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعلی کوهساری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار کرد: حذف ارز ترجیحی که در لایحه بودجه سال 1401 مطرح شده، موضوع بسیار مهمی است که انجام شدن آن باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم و حوزه تولید می شود.

وی ادامه داد: در این بین دولت نتوانسته نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه اعضای تلفیق را برای حذف ارز 4200 تومانی قانع کند، من مخالف حذف ارز ترجیحی به شکل موجود هستم و معتقدم حذف شدن یکباره و یک مرتبه ارز ترجیحی باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم می شود.

نماینده مردم آزادشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکر دیگری گفت: ما از مفاد قرارداد ایران و چین و ایران و روسیه و مذاکرات وین اطلاعی نداریم، هیات رییسه جلسه ای غیرعلنی با حضور وزیر خارجه تشکیل دهد تا نمایندگان از وضعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان از توضیحات دولت درباره حذف ارز ترجیحی قانع نشدند

نمایندگان از توضیحات دولت درباره حذف ارز ترجیحی قانع نشدند