مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-23سياسي

محمد فرجود تکریم شد/ واحدی فر، سرپرست جدید سازمان فاوای شهرداری تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، عصر روز گذشته، دوم بهمن ماه، محمد فرجود، - آیین تکریم مدیرعامل پیشین و معارفه سرپرست جدید سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با حضور معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران و مدیران ارشد سازمان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، عصر روز گذشته، دوم بهمن ماه، محمد فرجود، به پایان ماموریت چهار ساله خود در سازمان فاوای شهرداری تهران رسید و رضا واحدی فر، که پیش از این مسئولیت معاونت شبکه و امنیت را بر عهده داشت، به عنوان سرپرست این سازمان معرفی شد.

در این جلسه لطف الله فروزنده، معاون شهردار تهران با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: بشریت به سمت معنویت در حال حرکت است و در حال حاضر تنها بحث نیاز های مادی مطرح نیست بلکه نیاز های معنوی مورد توجه بشر قرار گرفته است و در این مسیر ما نیز باید موازین توحیدمحوری و الگوسازی را از روش اهل بیت (ع) دنبال کنیم.

معاون شهردار تهران با اشاره به هم زمانی میلاد بنیانگذار انقلاب اسلامی با روز ولادت حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: به همه توصیه می کنم نامه امام خمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد فرجود تکریم شد/ واحدی فر، سرپرست جدید سازمان فاوای شهرداری تهران

محمد فرجود تکریم شد/ واحدی فر، سرپرست جدید سازمان فاوای شهرداری تهران