مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-23سياسي

تشکیل تیم بازرسی پایش و ارزیابی عملکرد دهیاران


سرپرست فرمانداری رشت با تأکید بر تلاش، پیگیری و مطالبه گری دهیاران برای حل مشکل روستا و رفع دغدغه روستا نشینان، از تشکیل تیم بازرسی پایش و ارزیابی عملکرد دهیاران در حوزه های مختلف امور روستا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حمیدرضا امام پناهی در جلسه میز خدمت روستای لچه گوراب از توابع بخش مرکزی که در محل مسجد آقا سید صالح این روستا برگزار شد با حضور در جمع اهالی روستا لچه گوراب با اشاره به تاکیدات دولت مبنی بر حضور مسئولین در بین مردم و محلات برای آشنایی نزدیک با مشکلات، اظهار کرد: با جمع بندی نتایج بازدیدهای میدانی صورت گرفته برخی از معضلات مانند ضعف ولتاژ برق، آسفالت راه های روستایی و تامین آب شرب مورد نیاز، فصل مشترک کمبودها در اکثر مناطق روستایی و محلات کم برخوردار بوده است.

 وی با تأکید بر نقش و وظیفه ذاتی دهیاری ها تصریح کرد: مطالبه گری و پیگیری معضلات روستایی و سعه صدر در شنیدن دغدغه مردم و انتقال آن به مسئولین از وظایف ذاتی دهیاری است، بنابراین با تشکیل تیم بازرسی، عملکرد دهیاران در حوزه های مختلف مورد ارزیابی و رصد قرار خواهد گرفت.

 سرپرست فرمانداری رشت با تأکید بر اینکه خروجی جلسات میز خدمت، بررسی های میدانی، نتایج عملکرد دهیاران و نیازسنجی توسعه ای روستاها در اختصاص بودجه از طریق کمیته برنامه ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تیم بازرسی پایش و ارزیابی عملکرد دهیاران

تشکیل تیم بازرسی پایش و ارزیابی عملکرد دهیاران