مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 11:072022-01-23ورزشي

می توانیم تاریخ ساز شویم/ تقدیرهای خالی بدردمان نمی خورد


دارنده مدال نقره رقابت های کاراته قهرمانی آسیا 2021 قزاقستان با بیان اینکه کاراته کرمانشاه می تواند برای اولین بار در بازیهای آسیایی حضور پیدا کند، - ایسنا/کرمانشاه دارنده مدال نقره رقابت های کاراته قهرمانی آسیا 2021 قزاقستان با بیان اینکه کاراته کرمانشاه می تواند برای اولین بار در بازیهای آسیایی حضور پیدا کند، گفت: این امر مستلزم حمایت مسئولین استان از ملی پوشان کاراته است.

علی مسکینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به در پیش بودن رویدادهای مهم آسیایی و جهانی کاراته در سال 2022، اظهار کرد: در این سال رویدادهای زیادی در رشته کاراته در پیش داریم که مهمترین آنها المپیک آسیایی و رقابت های جهانی است که اگر حمایت شویم، کاراته کرمانشاه پس از درخشش اخیری که در رقابت های آسیایی داشت بازهم می تواند در این مسابقات نماینده داشته باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حمایت چندانی از کاراته کاهای قهرمان در کرمانشاه صورت نمی گیرد، عنوان کرد: متاسفانه پس از بازگشت از رقابت های قهرمانی آسیا در کشور قزاقستان حمایت چندانی را از ملی پوشان کرمانشاهی که شش مدال رنگارنگ را از این مسابقات به ارمغان آوردند، ندیدیم.

این ملی پوش کاراته ایران ادامه داد: پس از بازگشت از این رقابت ها هیچکس از ما دعوت نکرد و تنها دیداری با مدیرکل ورزش و جوانان استان داشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توانیم تاریخ ساز شویم/ تقدیرهای خالی بدردمان نمی خورد

می توانیم تاریخ ساز شویم/ تقدیرهای خالی بدردمان نمی خورد