مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 11:072022-01-23سياسي

سیاست های اقتصادی عموما منعطف به طرف تقاضا بوده است


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد را عرضه و تقاضا را تشکیل می دهند و در سال های اخیر سیاست های ما عموماً با اصلاح نرخ و قیمت درمانی منعطف به طرف تقاضا بوده است.

- ، روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست تخصصی تفحص عدالت در بودجه 1401 با بیان اینکه هدف این نشست سیاسی نیست و بررسی کارشناسی است، گفت: برخی موارد در بودجه 1401 همخوانی با آرمان های انقلاب ندارد و انتقاداتی هم از سوی کارشناسان و اندیشمندان مطرح شده و لازم دیدیم قبل از نهایی شدن بودجه، این انتقادات را به گوش مسئولین برسانیم.

وی افزود: در بودجه 1401 اولین و مهمترین دیدگاه بحث حذف ارز ترجیحی است که به نوعی منجر به آزادسازی قیمت ها می شود و تأثیر منفی و شکننده ای در اقتصاد کشور خواهد داشت؛ این اقدام کشور را دلاریزه می کند و یک آسیب جدی به اقتصاد می زند.

همچنین بهترین راهکار نیست و راهکارهای بهتری وجود دارد که ظاهراً دوستان کمیسیون تلفیق هم به دنبال این راهکارها هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زمانی که در اقتصاد رانت وجود داشته باشد، مشکل را نمی توان با فشار بر مردم حل کرد.

وقتی فشار کسری بودجه بر دولت وجود دارد، چرا باید از سر سفره مردم کم شود؟ آیا اصلاحات ساختاری اقتصاد اولویت ندارد؟ ایزدخواه اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های اقتصادی عموما منعطف به طرف تقاضا بوده است

سیاست های اقتصادی عموما منعطف به طرف تقاضا بوده است