مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 11:472022-01-23سياسي

تجلیل از برگزیدگان جشنواره سراسری «گوهر فاطمی» در کیش


برگزیدگان جشنواره سراسری «گوهر فاطمی» در رشته های عکاسی، خوشنویسی، شعر و داستان، طراحی، مقاله و پژوهش، نماهنگ و موشن گرافیک، نقاشی کودکان و نمایشگاه آب و آیینه معرفی و تجلیل شدند.

- کیش- برگزیدگان جشنواره سراسری گوهر فاطمی در رشته های عکاسی، خوشنویسی، شعر و داستان، طراحی، مقاله و پژوهش، نماهنگ و موشن گرافیک، نقاشی کودکان و نمایشگاه آب و آیینه معرفی و تجلیل شدند.

به گزاش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با همت اداره امور زنان سازمان مراسم اختتامیه جشنواره سراسری گوهر فاطمی و بزرگداشت هفته زن و مقام مادر در شب سالروز میلاد بانوی آفتاب، در سالن خلیج فارس، مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

سخنرانان این مراسم امام جمعه اهل سنت و امام جمعه موقت کیش بودند.

همچنین مداحی، اجرای گروه سرود دانش آموزی هور، خوانش دکلمه توسط یکی از شاعران کیشوند با هم نوازی پیانو، اجرای موسیقی، پخش کلیپ و افتتاح نمایشگاه آب و آیینه از دیگر برنامه های آیین اختتامیه گوهر فاطمی بود.

شایان ذکر است جشنوراه سراسری گوهر فاطمی پذیرای 203 اثر از سراسر کشور بود که حمید عزیزی از کرمانشاه، محمود خاکباز از کیش، سعید قاسمی از اهر، اکبر معزی از کیش، مهدی محمدی از مشهد، اعظم السادات بی بالان از کیش، عاطفه جوشقان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره سراسری «گوهر فاطمی» در کیش

تجلیل از برگزیدگان جشنواره سراسری «گوهر فاطمی» در کیش