مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:072022-01-23سياسي

تلاش معاونت علمی برای تامین مالی پروژه ها در سایه کمبود اعتبارات


معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با اشاره به کمبودهای مالی برای حمایت از پروژه ها گفت: با مجلس مذاکرات صورت گرفت، ولی ما همواره تلاش کردیم که در پرداخت اعتبارات پروژه خللی ایجاد نشود.

- ستاری در مراسم رونمایی از 22 محصول فناورانه حوزه علوم شناختی مطرح کرد تلاش معاونت علمی برای تامین مالی پروژه ها در سایه کمبود اعتبارات معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با اشاره به کمبودهای مالی برای حمایت از پروژه ها گفت: با مجلس مذاکرات صورت گرفت، ولی ما همواره تلاش کردیم که در پرداخت اعتبارات پروژه خللی ایجاد نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سورنا ستاری امروز در حاشیه مراسم رونمایی از 22 محصول فناورانه حوزه علوم شناختی که در خانه نوآوری ایران سالن 37A در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران، علوم شناختی را جزو علومی دانست که در سال های اخیر در کشور مورد توجه واقع شده است، افزود: علوم شناختی در آینده علم دنیا نیز بسیار مهم است؛ چرا که با استفاده از این فناوری بشر قادر خواهد بود که دریابد مغز چگونه کار می کند و چگونه می توان ارتباط میان مغز و ماشین را ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه ایجاد ارتباط میان مغز و ماشین گام های بزرگی برداشته شده است، اظهار کرد: خوشبختانه در حوزه علوم شناختی اتفاقات خوبی رخ داده است، ضمن آنکه آزما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش معاونت علمی برای تامین مالی پروژه ها در سایه کمبود اعتبارات

تلاش معاونت علمی برای تامین مالی پروژه ها در سایه کمبود اعتبارات