مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:072022-01-23بين الملل

40 قانونگذار آمریکایی، آزادسازی اموال افغانستان را خواستار شدند


در میانه بحران های جاری در افغانستان، سه تن از قانونگذاران آمریکایی به بایدن تاکید کرده اند تا دارایی ها و اموال بلوکه شده افغانستان را برای اجتناب از بحران های بشری و اقتصادی آزاد کند.

- در میانه بحران های جاری در افغانستان، سه تن از قانونگذاران آمریکایی به بایدن تاکید کرده اند تا دارایی ها و اموال بلوکه شده افغانستان را برای اجتناب از بحران های بشری و اقتصادی آزاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری بیزنس استاندارد، سه تن از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای خطاب به جو بایدن، رییس جمهوری این کشور از وی خواستند تا بر روی آزادسازی دارایی ها و اموال بلوکه شده افغانستان تمرکز کند تا به این ترتیب از بروز بحران بشری و اقتصادی که مردم افغانستان با آن روبرو هستند، اجتناب شود.

آنها تاکید کردند که آمریکا یک تعهد اخلاقی برای کمک به مردم افغانستان دارد که با آمریکا و منافع ملی این کشور به منظور جلوگیری از تبدیل شدن مجدد افغانستان به محلی امن برای دشمنان آمریکا همکاری می کنند.

این سه قانونگذار در نامه خود همچنین گفته اند: وقتی که آخرین سربازان آمریکایی از افغانستان خارج شدند، ایالات متحده قول داد که ما نباید افغانستان را به حال خود رها کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 قانونگذار آمریکایی، آزادسازی اموال افغانستان را خواستار شدند

40 قانونگذار آمریکایی، آزادسازی اموال افغانستان را خواستار شدند