مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:072022-01-23سياسي

«شافعی» در قد و قواره ای نیست که از مجلس پشتیبانی کند


نایب رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر رییس اتاق بازرگانی، گفت: شافعی در قد وقواره ای نیست که بگوید ما از مجلس پشتیبانی می کنیم.

- ، محسن زنگنه در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 3 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: رییس اتاق بازرگانی اظهارات نامناسبی درباره مجلس داشته است و انتظار داشتیم هیئت رییسه مجلس در برابر این صحبت ها واکنش نشان دهد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از زمانی که مجلس یازدهم آغاز به کار کرده است، بخش عمده ای از مصوباتش در حوزه حمایت از بخش خصوصی، تولید و بازرگانی بوده است.

همچنین نمایندگان اتاق بازرگانی در همه جلسات کمیسیون های تخصصی حضور دارند.

وی تصریح کرد: امروز فردی که خودش باید پاسخگو باشد که در جایگاه صدارت بر اتاق بازرگانی چه خدماتی را به تولید، بازرگانی و تجارت داشته است، به جای پاسخگویی، به نمایندگان هجمه وارد و به نماینده شهرستان خود اساعه ادب کرده است.

ای کاش آقای شافعی در خصوص همشهریان خودش که مافیای زعفران هستند نیز اظهارنظر و علت حمایت خود از این مافیا را بیان می کرد.

علی نیکزاد در پاسخ به این تذکر، اظهار داشت: مجلس در این خصوص عکس العمل نشان داد و با توجه به اینکه اظهارات شافعی، رییس اتاق بازرگانی در هفته سرکشی به حوزه های انتخابیه بود، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شافعی» در قد و قواره ای نیست که از مجلس پشتیبانی کند

«شافعی» در قد و قواره ای نیست که از مجلس پشتیبانی کند