مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:172022-01-23پزشكي

نسخه واحدی برای درمان و هدایت بیماران کرونایی به کار گرفته شود


استاندار با تاکید بر لزوم افزایش ضریب بهداشتی در خراسان رضوی گفت: باید موضوع کنترل مبتلایان به اومیکرون را شدت ببخشیم و نسخه های واحدی برای درمان و هدایت بیماران به کار بگیریم.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار با تاکید بر لزوم افزایش ضریب بهداشتی در خراسان رضوی گفت: باید موضوع کنترل مبتلایان به اومیکرون را شدت ببخشیم و نسخه های واحدی برای درمان و هدایت بیماران به کار بگیریم.

  یعقوبعلی نظری در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان که در سالن اجتماعات شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در صورت رویارویی با پیک احتمالی بیماری همه بخش های درمانی در استان از آمادگی صددرصد برخوردار باشند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: ضرورت دارد از یک روش درمانی معین و مشخص برای هدایت بیماران در مراکز درمانی استفاده شود تا سردرگمی صورت نگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی نظری با بیان اینکه مبادی ورودی به استان خصوصا مرز زمینی باید روزانه کنترل شود، ادامه داد: در ارتباط با تزریق دوز سوم واکسن، مراکز واکسیناسیون باید کار خود را دنبال کنند تا از کنترل بیماری اطمینان پیدا کنیم.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: اوضاع مشهد باید به نحوی مدیریت شود که تعطیلات ابتدای سال جدید تحت تاثیر شیوع بیماری قرار نگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه واحدی برای درمان و هدایت بیماران کرونایی به کار گرفته شود

نسخه واحدی برای درمان و هدایت بیماران کرونایی به کار گرفته شود