مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:522022-01-23اقتصادي

آغاز توزیع اقلام ضروری بین مددجویان آسیب دیده از سیل فارس


مدیر کل کمیته امداد فارس از تهیه و توزیع تعداد 3 هزار و 387 مورد از اقلام ضروری جهت آسیب دیدگان از سیل اخیر جنوب فارس خبر داد.

- ، محمد بذرافشان، گفت: در پی بارندگی های اخیر در جنوب استان شاهد جاری شدن سیلاب بودیم که موجب شد به منازل، دام و طیور و لوازم ساکنین مناطق جنوبی استان فارس آسیب های فراوانی وارد شود.

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا و با همکاری بنیاد مستضعفان، منابع امدادی و کمک های خیران اقلام مورد نیاز آسیب دیدگان تهیه و در حال توزیع است.

بذرافشان یادآور شد: تاکنون به 602 خانوار آسیب دیده مبلغ 3 میلیارد و 387 میلیون ریال مساعدت پرداخت شده است همچنین بیش از 6 میلیارد ریال بسته های غذایی تهیه و در بین آسیب دیدگان توزیع شده است.

مدیر کل امداد فارس با اشاره به خسارت های وارده به دام و طیور مددجویان ساکن در این مناطق گفت: 365 راس دام سبک و سنگین به ارزش 11 میلیارد و 400 میلیون ریال خریداری و در حال توزیع به مددجویانی است که دام آنان در حادثه سیل اخیر آسیب دیده است.

وی با اعلام اینکه بازسازی و تعمیرات منازل خسارت دیده در مرحله تامین اعتبار قرار دارد؛ افزود: تعداد 3387 مورد از اقلام ضروری شامل یخچال، فریزر، کولر گازی، لباسشویی، فرش، پتو و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع اقلام ضروری بین مددجویان آسیب دیده از سیل فارس

آغاز توزیع اقلام ضروری بین مددجویان آسیب دیده از سیل فارس