مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:122022-01-23سياسي

نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین در شهرستان ری دایر شد


نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین شهرستان ری به منظور عرضه صنایع دستی بانوان کارآفرین از قبیل فرش، تابلو فرش دستباف، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، آمنه شب کوکا بخشدار مرکزی شهرستان ری ظهر امروز در آیین تجلیل از بانوان فعال که به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) در محل بخشداری برگزار شد، اظهار کرد: روز ولادت حضرت زهرا(س)، روز پاسداشت حرمت زن در جامعه و منطق اخلاقی اسلام است زیرا تمام ابعاد یک زن و انسان کامل در این بانوی بزرگوار جلوه کرده است.

وی گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) اسوه کامل اخلاق و پاکیزگی است و بانوان مسلمان بایستی با بهره برداری از الگوهای ناب اسلامی و فضائل اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در مسیر خود، زندگی سالم و تأثیرگذاری در خانواده و جامعه داشته باشند.

بخشدار مرکزی ری با اشاره به اهمیت جایگاه زنان در جامعه بیان کرد: نقش زنان و حضور آنها در جامعه اهمیت فراوانی دارد چراکه زنان با فعالیت های خود در زمینه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تأثیر بسیاری در توسعه یک جامعه دارند.

شب کوکا در ادامه با اشاره به موفقیت های بانوان کارآفرین شهرری تصریح کرد: بسیاری از بانوان با اراده و پشتکار قوی اقدام به راه اندازی حرفه های مختلف کرده و هم اکنون علاوه بر درآمدزایی خود، برای تعدادی از بانوان سرپرست خانوار نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین در شهرستان ری دایر شد

نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین در شهرستان ری دایر شد