مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:172022-01-23اقتصادي

پرداخت 90 هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک ملی آذربایجان شرقی در 9 ماهه گذشته


مدیر امور شعب بانک ملی آذربایجان شرقی از پرداخت 54 هزار فقره تسهیلات به ارزش 90 هزار میلیارد ریال توسط بانک ملی استان در 9 ماهه گذشته خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر امور شعب بانک ملی آذربایجان شرقی از پرداخت 54 هزار فقره تسهیلات به ارزش 90 هزار میلیارد ریال توسط بانک ملی استان در 9 ماهه گذشته خبر داد.

عادل غلامی روز یکشنبه، 3 بهمن ماه، در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: از این مقدار تسهیلات، 40 درصد مربوط به صنعت، 28 درصد مربوط به خدمات و تسهیلات خرد، 14 درصد مربوط به بازرگانی و 7 درصد مربوط به بخش کشاورزی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی به اشاره به نقش قابل توجه بانک ملی در ارائه خدمات و پرداخت تسهیلات در استان، افزود: از مجموع 79 هزار و 600 درخواست دریافت وام ازدواج در استان، تاکنون 69 هزار و 400 نفر موفق به دریافت وام شده اند که بالغ بر 27 درصد ثبت نام کنندگان و 29 درصد وام های پرداختی از طرف بانک ملی بوده است.

وی با بیان این که این بانک، بانک برتر کشوری در راستای خدمات بانکداری دیجیتال است، ادامه داد: نخستین سفته و اولین امضای الکترونیک کشور در این بانک رونمایی شده است.

غلامی از اجرای طرح صدف به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و رونق بخشی به اقتصاد و تولید توسط این بانک خبر داد و گفت: در این طرح، تسهیلات خرد تا سقف 250 میلیون تومان (سه برابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 90 هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک ملی آذربایجان شرقی در 9 ماهه گذشته

پرداخت 90 هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک ملی آذربایجان شرقی در 9 ماهه گذشته