مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-23ورزشي

غافلگیری مجریان شبکه افق در برنامه زنده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی عصر شیرین ؛ ویژه برنامه شبیه مادرم به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با دعوت از مهمانانی از جامعه هنری، - ویژه برنامه روز مادر شبکه افق با دعوت از مادران و همسران شهدا، هنرمندان و ورزشکاران به روایت مادرانه خاطرات آن ها پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی عصر شیرین ؛ ویژه برنامه شبیه مادرم به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با دعوت از مهمانانی از جامعه هنری، ورزشکاران، خوانندگان و خانواده شهدای مدافع حرم و مدافع وطن از شبکه افق سیما پخش شد.

در ابتدای این برنامه لیلا بیگلری همسر شهید مدافع حرم سعید انصاری به بیان خاطراتی پرداخت و گفت: در دی ماه 1394 و همزمان با روز میلاد حضرت زهرا (س) از معراج شهدا با من تماس گرفتند و خبر شهادت را اعلام کردند.

در زمان حیات شهید انصاری وقتی که از ایشان سوال کردم که روز زن چه هدیه ای برای من تدارک دیده ای؟ جواب داد که خودم بهترین هدیه هستم و با شهادتشان بهترین هدیه را به ما و کشور تقدیم کرد.

اذن شهادت شهید مدافع وطن از حضرت زهرا (س) منصوره رحمتی همسر شهید مدافع وطن مرتضی چگینی خاطرات جالبی از مراسم روز زن تعریف کرد و گفت: شهید چگینی ارادت خاصی به حضرت زهرا (س) داشت و اذن شهادتش را از خانم فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غافلگیری مجریان شبکه افق در برنامه زنده

غافلگیری مجریان شبکه افق در برنامه زنده