مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 16:522022-01-23اقتصادي

سود خرمای نهبندان به جیب دلالان می رود/نبود صنایع بسته بندی


نماینده شهرستان نهبندان در شورای اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه خرما از ظرفیت های شهرستان است، گفت: به دلیل نبود سردخانه و مرکز بسته بندی سود این محصول به جیب دلالان می رود.

- ؛ حسین حسینی، ظهر یکشنبه در دیدار رییس و اعضا شورای اسلامی استان با استاندار خراسان جنوبی، اظهار کرد: این شهرستان در بخش معادن غنی است اما کار زیادی برای آن انجام نشده و درگیر مشکلات و بلاتکلیفی برای توسعه در این حوزه هستیم.

وی تصریح کرد: برخی معادن نهبندان مانند معدن مس ماهور در بلاتکلیفی بین بانک و سرمایه گذار باقی مانده که نیاز به رسیدگی دارند.

به گفته وی در انتخاب مدیران شهرستانی دقت نظر بیشتری شود چرا که در گذشته مدیران فقط برای رفع تکلیف انتخاب می شدند و تخصص لازم را ندارند.

درخواست راه اندازی میل 73 درمیان نماینده شهرستان درمیان در شورای اسلامی خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: از مهمترین مشکلات این شهرستان می توان به آسفالت، روکش، دوبانده کردن، پل های ارتباطی، ساماندهی رودخانه های فصلی و فرسودگی شبکه های آبرسانی اشاره کرد.

نوراحمد الهیاری درخواست کرد: برای بیمارستان درمیان پزشک متخصص به ویژه در بخش دندان پزشکی، سونوگرافی و سی تی اسکن نیاز داریم که لازم است رسیدگی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود خرمای نهبندان به جیب دلالان می رود/نبود صنایع بسته بندی

سود خرمای نهبندان به جیب دلالان می رود/نبود صنایع بسته بندی