مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 16:572022-01-23سياسي

آغاز توزیع اقلام ضروری بین آسیب دیدگان از سیل در فارس


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس از آغاز توزیع اقلام ضروری بین مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی که در جریان سیل اخیر آسیب دیده اند، - ایسنا/فارس مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس از آغاز توزیع اقلام ضروری بین مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی که در جریان سیل اخیر آسیب دیده اند، خبر داد.

محمد بذرافشان یکشنبه سوم بهمن به خبرنگاران گفت: اکنون 3387 مورد از اقلام ضروری شامل یخچال، فریزر، کولر گازی، لباسشویی، فرش، پتو و 365 راس دام سبک و سنگین، تهیه شده و در حال توزیع این اقلام بین مددجویان کمیته امداد در جنوب فارس هستیم.

وی افزود: تاکنون به 602 خانوار آسیب دیده مبلغ 3 میلیارد و 387 میلیون ریال مساعدت پرداخت و بیش از 6 میلیارد ریال بسته های غذایی تهیه و در بین آسیب دیدگان توزیع شده است.

بذرافشان با اشاره به خسارت های وارده به دام و طیور مددجویان ساکن در این مناطق گفت: 365 راس دام سبک و سنگین به ارزش 11 میلیارد و 400 میلیون ریال خریداری شده و در حال توزیع به مددجویانی است که دام های آنان در حادثه سیل اخیر تلف شده اند.

وی با اعلام اینکه بازسازی و تعمیرات منازل خسارت دیده در مرحله تامین اعتبار قرار دارد، ارزش اقلام لوازم خانگی تهیه شده به این منظور را 61 میلیارد و 548 میلیون ریال اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع اقلام ضروری بین آسیب دیدگان از سیل در فارس

آغاز توزیع اقلام ضروری بین آسیب دیدگان از سیل در فارس