مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 17:022022-01-23فرهنگي

60 برنامه فرهنگی و هنری دهه فجر در خراسان جنوبی اجرا می شود


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری 60 برنامه فرهنگی و هنری از سوی این اداره کل در شهرستان های استان خبر داد.

- سید علی زمزم در گفتگو با خبر نگار مهر، با گرامی داشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در ایام دهه مبارک فجر 60 برنامه فرهنگی و هنری از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرکز و شهرستان های استان برگزار می شود.

به گفته وی بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با شرکت سینمایی کشور فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر (هشتمین جشنواره استانی) در استان اکران می شود.

به گفته وی همچنین چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بخش تجسم هنر در استان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در راستای شعار تحول و عدالت محوری دولت سیزدهم دوره های آموزشی رایگان هنر همزمان با سراسر کشور از 9 بهمن در شهرستان های استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این راستا دوره های لعاب کاری و تزیین روی سفال در بیرجند، دوره های طراحی مد و لباس و نوازندگی سال ایرانی در طبس، بازیگری و سفالگری در نهبندان، خط تحریری در سایت و مربیگری نقاشی کودک در درمیان برگزار می شود.

زمزم برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسی اساتید کشور در نگارخانه استاد اسماعیلی، اجرای دو نمایش ارماییل و کمدی تعطیلات نوروزی، برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 برنامه فرهنگی و هنری دهه فجر در خراسان جنوبی اجرا می شود

60 برنامه فرهنگی و هنری دهه فجر در خراسان جنوبی اجرا می شود